sâmbătă, 5 aprilie 2014

O zi cu soare

                 Astazi a fost o zi cu soare in suflet, desi cu frig  afara si un vant patrunzator. Astazi s-au clarificat mai multe aspecte incalcite din viata mea si o alta bucurie mare a fost intalnirea cu gasca de dulcinei din jurul doamnei doctor Mihaela Vlaiculescu.
                 M-am simtit foarte onorata sa cunosc atat de multi oameni minunati si duulci. Si sa vad atata veselie si spontaneitate. Si  pe doamna doctor, un om minunat. Imi trebuie o saptamana doar sa retraiesc din amintire momentele frumoase.
                 In afara de aceasta am aflat de la doamna doctor o informatie deosebit de importanta pentru mine: aceea ca peptidul C fie si unul foarte mic conteaza enorm in bunul mers al diabetului, in sensul ca nu te lasa sa aluneci nici in hipo nici in hiperglicemii foarte rele. Celulele beta care au mai ramas produc insulina care se stocheaza acolo si nu e folosita decat daca e nevoie de ea, ajutand asfel foarte mult la greu. 
                Vestea proasta e ca abuzul de dulciuri, implicit hiperglicemiile de rigoare fac sa se epuizeze aceasta rezerva ducand la o perioada de hiperglicemii, deoarece ar fi nevoie de doze mai mari.
            Asa ca mi-am recapatat moralul pe care il pierdusem acum cateva luni cand peptidul C iesise 0,26 fata de 0,6 cat era cu ceva timp in urma.
            Glicemiile de astazi au foat minunate, ca drept dovada ca buna dispozitie e un supliment grozav in diabet. Am nimerit pentru prima oara si doza pentru pizza pe care am mancat-o, astfel ca acasa aveam 87 .
           Astazi am invatat foarte lucruri noi si mai ales am intalnit oameni pe care i-am indragit la prima vedere. Le doresc sa aiba parte de glicemii bune si sa fie mereu plini de bucurie.Dupa o zi asa plina postarea mea suna a compunere pentru scoala si cele mai frumoase cuvinte au ramas scrise doar in suflet.
          
           
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu