joi, 3 iulie 2014

O veste buna

              Nu vreau sa fac reclama, insa am aflat si am si trecut la fapte, ca farmaciile Dona au pana in noiembrie 2014 o campanie de testare gratuita a glicatei. Conditia este sa ai card de fidelitate Diabet Dona si probabill sa ridici insulina de la ei ca sa vada ca esti diabetic. Primesti un Voucher cadou cucare mergi la un laborator Graal. Detalii aici . Daca esti diabetic tip 1 ai dreptul sa faci gratuit aceasta analiza o data la trei luni pe durata campaniei.
            O prietena mi-a spus de aceasta campanie si am intrebat la farmacia de dupa colt insa nu stiau nimic. Doar unele farmacii Dona participa la acest program.
        Am vrut sa anunt acest lucru pentru ca au mai fost astfel de campanii si in trecut  si mi-a parut tare rau ca nu am stiut si eu. Vodafone a dat teste de glicemie, de ex.
        Asa ca sunt posesoarea unui voucher  pe care il voi folosi saptamana viitoare. Mai ales ca ultima analiza pe care am facut-o la Synevo... cred 100% ca e gresita. Mi-a iesit 7,5 . Ma asteptam la 5,7. Dupa glicemiile mari pe care le-am avut de atunci ma astept la 6- 6,3.

3 comentarii:

  1. Păcat ca numai în București este valabil!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intre timp am aflat si de de programul Controlin organizat de asociatia React in colaborare cu Vodafone. E valabil in toata tara. Poti primi gratuit teste si un glucometru in custodie timp de un an, cu conditia sa trimiti prin smart phone macar o glicemie pe zi. Da cautare Controlin , cred ca merita sa te inscrii. Multumesc pentru sustinere si sper sa iti fiu si tie de folos prin ce am scris. Prin acest blog mi-am dorit sa ajut pe cei care au de a face cu diabetul, stiind cum m-am simtit eu la debut si in primii ani.Glicemii bune!

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere