joi, 3 iulie 2014

Sa nu uit...

        Nu prea mai am timp nici macar sa deschid laptopul d"apoi sa scriu pe blog. Am scris in mintea mea si ca sa nu uit pun aici ce as vrea sa mai postez:

  •  Ceva despre insulina bazala in general despre cum poate completa actiunea rapidei la mese.
  • Un rewiev la Dexcom g4
  •  Ceva despre ce nu imi place sa aud ca dulcinica.
  •  Despre cum e cu Dexcom in lume.
  •  Despre cum este sa fii mamica cu diabet.
  •  Despre ce s-ar putea face pentru cei care au diabet.
  •  Despre bratara de SOS diabet.
  •  Despre cum ne alegem glucometrul.
  •  Despre Pendiq.
  •  Despre hipoglicemiile nocturne si pompa de insulina.
  • Despre cum ne pregatim pentru  consultatia de 3 luni 
  • Despre depresia dulce
  • Despre Your diabetes may vary
  • Despre pompa de vis
  • Cateva zvonuri din lumea diabetului
  • Un curriculum vitae al diabetului meu
  • Un caz trist, mai sunt si din acestea din pacate...
  • Despre dulcea nepasare
  • Tipul 1 tipul 2 ce-au de-a face amandoi
  • Despre drepturile persoanei cu diabet si obligatiile...
  • Cu diabetul in spital
  • Vara cu diabet
  • Ce e frumos cu diabet, adica partea plina a paharului.
  • Low carb si riscul de hipoglicemie
  • Daca insulina ingrasa
    Sper sa reusesc sa mai postez, macar o data pe saptamana. Imi face placere sa scriu pe blog si ma motiveaza sa am glicemii bune. Cand nu sunt prezenta aici ma tin de prostii, am glicemii mari, sunt stresata , am probleme. Glicemii bune tuturor si o vara cu bucurii!
                                Betica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu