duminică, 10 noiembrie 2013

60 era 36!

                 De o saptamana m-am mutat pe glucometrul SD Check Code Free la care s-a potrivit cablul de date pe care speram sa il folosesc la Sd Check Gold. Pentru ca mai aveam vreo suta de teste Code Free am zis sa probez cum lucreaza softul de diabet .
          La un moment dat am simtit ca am hipoglicemie .Era doar 70(pe Codefree) si totusi ma simteam de mai putin . Am luat destul dulce si cand am verificat din nou: 60. Normal ar fi fost sa ma simt deja bine dar, ciudat vedeam deja negru...
                  Atunci am fost curioasa cat arata celalalt glucometru, Gold.
         36! Am luat  iar dulce, zahar si mi-am revenit destul de greu pentru ca sub 40 ma simt foarte prost dupa. Incepuse sa imi amorteasca si obrazul, ceea ce se intampla rar.
          Consider ca a fost o faza foarte periculoasa si ceea ce s-a intamplat m-a convins sa nu am nici eu incredere in Sd Check Code Free. Citisem pe net ca da valori eronate, diferite, decalate sau cum se mai pot numi. Dupa ce mi-am revenit mi-am luat glicemia pe Sd Check Gold si era 90. Nu aveam la indemana si Accu-Chek-ul ca sa vad ce zice si el. Am consumat si ultimul test Code Free:120. Cam mare diferenta.
          In Sd Check Gold am incredere pentru ca nu l-am prins cu minciuna. Nu mi s-a intamplat sa am hipo si sa nu imi arate. Cand vad negru e de acord si el ca e sub 40. La un moment dat l-am comparat cu Accu Chek si a fost chiar mai bun, in sensul ca a aratat aceeasi valoare cand am repetat testul, in timp ce Accu-chek a dat rezultate diferite la 1 minut distanta.
          In schimb de doua ori mi s-a dat peste cap ora si data de la SDCheck Gold. Posibil totusi sa fi umblat bebe la el sau sa-l fi lovit.
         Softul pentru date este simplut dar util. L-am descarcat  gratuit de pe un  site. Face cateva feluri de grafice, da procente de glicemii in target, sub si peste, pe categorii: inainte, dupa mese principale, zi lucratoare sau nu, s.a. Nu stiu daca totusi se merita cablul de date. Pentru suma respectiva, as putea introduce datele manual intr-un soft de statistica si adauga si mentiuni legate de  structura meselor, efort fizic.
         In ultima vreme sunt foarte ocupata asa ca ma voi multumi cu testarea pe glucometru si voi face in ianuarie o glicata. Iar cablul de date il voi returna in schimbul unor teste Gold.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu