luni, 30 decembrie 2013

Un an de Diabet fara complicatii

            Pe 1 ianuarie 2014 blogul meu implineste un anisor. Pentru ca voi fi intr-o vizita scriu acum postarea aniversara. Multumesc tuturor care m-au citit si care m-au sustinut si sper din tot sufletul sa le fi fost de folos sau macar sa le fi oferit o lectura placuta.
            Tin sa marturisesc ca anul acesta nu a fost cel mai bun an pentru diabetul meu, fiind mai delasatoare, primand ocupatia de mamica. Nu este o scuza buna, de aceea intentionez sa incerc un control glicemic mai bun in anul care vine, cu atat mai mult cu cat imi mai doresc un copil...
             Desi in privinta glicemiilor bune nu mai sunt de mult timp un exemplu bun, sper totusi ca anumite experiente acumulate in legatura cu diabetul personal sa fie de folos celor care au o vointa mai puternica decat a mea.
             Subiecte de postari mai sunt inca multe si sper sa nu parasesc acest blog pentru ca lucrurile parasite nu dau bine...Sunt triste si prafuite.
              Blogul acesta a adus o doza suplimentara de diabet in viata mea, dar care se pare ca mi-a priit(zambet). Cred ca as fi fost de doua ori mai delasatoare fara el.
              In ce priveste blogul, planurile pentru 2014 sunt sa scriu cat mai bine si mult in el. In ce priveste diabetul meu, fara de care nu ar exista acest blog, intentionez sa ii pun frau bun si sa il plimb ca pe un calut printre dulciuri fara ca acestea sa ma mai tenteze asa de mult...Vreau sa mai am glicate sub 6,5. Vreau sa imi cumpar un Glucagen in caz de nevoie. Vreau sa uit hipoglicemiile urate care m-au traumatizat in ultima vreme astfel ca nu mai pot sa controlez lucrurile de teama lor. 
               Au fost de 31-36-45 mg/dl cu durata de 20minute, uneori de doua ori in aceeasi zi, si cu 100CH luati, fara reactie de contrareglare, fara simptome, infricosator. Si aceasta cred ca din cauza nerespectarii orelor de masa si injectie si poate si a alaptarii, de cand s-a facut bebe mare.
              Si ca o dorinta pe care o consider de domeniul fantasticului, mi-as dori un Dexcom g4 si puterea financiara de a lua consumabile...
               Am planuri mari pentru anul 2014, din pacate nu si o vointa foarte puternica. Inca, dar se lucreaza. Intentionez sa imi gandesc mesele pe o perioada inainte, sa notez efectul lor asupra glicemiilor. E unul dintre planuri, nu imi place sa le divulg pentru ca imi este teama sa nu fie astfel sortite esecului. 
                Va doresc tuturor sa aveti glicemii bune, sa fiti sanatosi si voiosi si sa vi se implineasca cele mai frumoase dorinte in anul care vine! La multi ani 2014!
              
            
             

              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu