joi, 9 ianuarie 2014

Ora 23 e ora 0...

         Stim cu totii aceasta, de cand s-a dat ora inainte,( inainte s-a dat ?) asa se petrec lucrurile. Nu eram insa foarte convinsa ca diabetul meu ramane totusi pe ora veche,ca e mai conservator.
          Aseara am venit cu un 138 la 22:30 dupa ce fusese 113 dupa masa . Cand actiunea rapidei a mai slabit, nu a mai acoperit  o codita de CH digerati mai tarziu. Dar iata ca dupa  ora 23 glicemia revine la 107 fara sa umblu la ea. Astfel m-am convins in sfarsit, dupa ce multa vreme doar am banuit, ca diabetul nu si-a dat ceasul inainte.
          Era important sa aflu pentru  a sti ce corectii sa fac noaptea, avand in vedere ca inainte, ora 4 venea cu acea crestere a resistentei la glicemie specifica diminetii. Astfel ora 3 devine acea granita invizibila a glicemiilor de dimineata. Prin urmare daca fac o corectie la   ora 2:30 am pot se folosesc deja doza pentru dimineata, daca nu era data ora inainte trebuia sa folosesc doza pe jumatate, ora 4am fiind inca departe.
        Astfel se explica de ce au am avut tendinta spre hipoglicemii dupa ora 11am sau cand am mancat si injectat seara dupa ora 20, si alte probleme cu hipoglicemii care s-ar rezolva respectand orele de masa si injectie, cu atat mai mult ca s-a schimbat ora.
       ATENTIE! Cine vaneaza hipoglicemii de noapte la o anumita ora ar fi bine sa tina cont de ora schimbata. 
        Ieri au fost glicemiile ceva mai omenoase...sper sa le domesticesc in perioada urmatoare si sa depasesc teama hipoglicemiilor. Am avut in sfarsit o stare de bunadispozitie. Si analizele tatalui meu au iesit bine, nu are recidive , astfel ca nu face nici macar chimioterapie. Vom vedea peste 6 luni.
       In curand voi merge la controlul de rutina al diabetului, saptamana viitoare mai precis. Intre timp va trebui sa fac analiza glicatei si adug un peptid C.
      
      
        
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu