miercuri, 15 ianuarie 2014

Vesti noi

          Si proaste. Glicata mi-a iesit 8, ma asteptam. Iar peptidul C a iesit 0,264...tare mic. M-am intristat. Ultima oara peptidul a fost 0,6, acum doi ani, cand am ramas insarcinata. Asta e, diabetul isi urmeaza cursul sau firesc.La modul cum au decurs lucrurile in ultimele luni ma asteptam si la un peptid C mic. Cred ca dupa fiecare perioada de glicemii mari celulele beta ramase au fost foarte active, ducand la hipoglicemii si apoi au murit. 
           Cineva zicea ca atata timp cat mai exista rezerva de insulina proprie nici hipoglicemiile nu sunt foarte mari , nici hiperglicemiile. Probabil organismul reuseste cumva sa echilibreze glicemiile datorita acestei rezerve.
         Hai sa adaug si vesti bune, glicemiile au fost minunate si astazi. Deci sunt pe cale sa devin un pancreas iscusit...daca tot nu mai am multe rezerve. Ma intrarmez cu optimism, cu o doza mare de uitare a hipoglicemiilor si nu imi doresc decat glicemii bune, leacuri pentru diabet, daca or fi candva n-oi zice ba.
         Astazi, caci e trecut deja de miezul noptii merg la control, sa iau reteta pe trei luni. Intentionez sa pun problema pierderii capacitatii de a sesiza hipoglicemiile. Glicata fiind 8  va trebui sa o scad la 6,5 macar, pentru a mai avea un copil.
        Prea m-am intristat, cu rezultatul analizelor. Sa pun un nou inceput.
        Tocmai am descoperit inca o veste buna: faptul ca a scazut asa mult peptidul C indica ca nu am diabet tip Mody. Desi e o forma mai usoara de diabet uneori, acest Mody se mosteneste la copii in procent de 50%, ceea ce ma ingrijora. Nu as vrea ca puiul meu sa aiba un asemenea risc. Sper sa fie bine.Ma sperie cand vad familii cu unul dintre parinti cu diabet si unul sau doi copii avand si ei aceasta boala. 
       Nu imi ramane decat sa imi focalizez atentia pe lucruri pozitive, constructive. Am aflat ce am avut de aflat, de acum nu imi mai ramane decat sa fac munca mea de pancreas iscusit. 
        Glicemii bune imi doresc.
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu