miercuri, 25 septembrie 2013

Bebe racit.Mama cu diabet

Mami a blogarit toata saptamana .Noptile. Bebe a racit de luni, primul lui guturai. Taman peste oboseala aceasta a trebuit sa fac de garda o noapte si inca o noapte pentru ca saracul de el nu putea sa respire pe nas si in consecinta nici sa se hraneasca la san. Au fost de baza supa, apa si laptele acru. Plangea frustrat ca nu poate sa suga la san, iar azi aproape ca nici nu mai incerca sa manance. Binenteles ca am insistat si am avut ceva succes cu toate aceste alimente , chiar si cu sanul.
A trebuit sa folosesc iarasi dupa atatea luni pompa pentru san pentru ca deja imi apareau galme din cauza surplusului de lapte.
Ieri m-am trezit cu glicemia 160 desi o corectasem pe la 5 dimineata, tot un 160. Mi-am dat seama ca ar fi cazul sa maresc doza de Lantus cu o unitate, dar nu am facut asta pentru ca nu aveam chef de hipoglicemii. De altfel pe diabet l-am trimis la plimbare si l-am neglijat aproape complet. Glicemiile au fost proaste , ceva in jur de 200 pe toata ziua...Poate au avut legatura si cu o hipoglicemie urata si lunga pe care am facut-o alaltaieri pe la 6pm. Am fos stergator de mucusori toata ziua.
Astazi am venit dimineata  cu 169 asa ca am facut 10 unitati fara sa ezit. Am ajuns la pranz tot cu 160, am mers cu 200 pana pre seara pentru ca de oboseala si stres am tot ciugulit niste chec. Azi a plans o gramada puiul de om,dar a si ras din destul. Nu ma mai lasa sa ii sterg mucii si se freca pe la nas intinzandu-i aproape pe toata fata. Cred ca si-a pus si in par.
Raceala asta m-a prins oarecum nepregatita cu unele imformatii, pentru ca nu ne-a mai incercat pana acum nici macar o tentativa. Si culmea, nu raspundea nimeni la telefon...Asa ca m-am bazat iarasi pe instictul matern si acum respiram ceva mai usurati .Cred ca se pregatec sa iasa caninii pentru ca ne musca pe noi , de umar , de burta, de cearceaf, marginea patutului..
Pe la 10pm am facut 65 si am mancat un ciorchinas de strugure stiind ca am facut si Lantusul marit cu 1 u dimineata..MMM, ce relaxare dupa ce trei ore bebe a tot strigat eeei, ehhehei, bietul de el.
Acum doarme si respira binisor, iar pe mine nu ma ia somnul de oboseala.Ar trebui sa verific glicemia si sa ma culc, dar trebuie sa ma spal pe maini si nu vreau sa il trezesc pe pui. Astept sa adoarma mai adanc.
Am tot luat vitamina C de 600mg  ca sa nu racesc si eu.
Maine dimineata merg sa fac hemoglobina glicozilata. Ma astept sa iasa mare dupa episodul hiperglicemic de la tara , dar cumva ameliorata de glicemiile pe care le-am avut de aproape trei saptamani de cand m-am intors.
Am in minte cateva postari pe care le aman pentru vremuri mai linistite.
Imi voi spala degetul cu apa de baut ca sa testez glicemia si ma culc.Bebe iar sa umplut de mucusori si sforaie.
177.Ma asteptam, mai erau restante de la masa de seara .Fac o corectie de 1u Novorapid si ma culc. Ar trebui sa fie 80 dimineata, dar sigur mai am de digerat cate ceva, pentru ca am mancat foarte tarziu azi , pe la 8,30pm. De asemenea sunt destul de deshidratata pentru ca nu am baut lichide pentru a nu mi se umple prea tare sanii  si sa am probleme. Deshidratarea nu lasa insulina se actioneze prea bine asa ca voi bea totusi apa acum.S-a trezit bebe.Doar a plans in somn. este deja prea obosit ca a se mai trezeasca.
Ar trebui sa mi verific gglicemia pe la ora 2am pentru Lantusul marit...Poate m-am grabit cu corectia. Ar fi fost mai bine 0,5u. Dar cred ca voi avea chiar o glicemie peste 100 dimineata din cauza a toate cele cate s-au adunat.trebuie test totusi,.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu