duminică, 15 septembrie 2013

Cuburi pentru bebe

Bebe se apropie de 11 luni si mi s-a parut ca ar avea nevoie de niste cuburi. Zilele trecute strangeam lucrurile ramase imprastiate de cand ne facusem bagajul pentru plecarea la tara ..
Si am dat peste mormanul de cutii de carton ramase de la teste. Sotul meu le scosese din ambalaj pentru a ocupa mai putin spatiu in multele bagaje pe care le-am luat cu noi.
Pe moment am vrut sa le turtesc pentru a le arunca, dar mi-a venit o idee. Le-am lipit cate doua cu scoci si am obtinut niste cuburi pentru bebe, cu care se joaca sub supravegherea noastra fiindca sunt din carton.
Puiul nostru a fost neasteptat de incantat de ele, ii place sa le darame, sa le arunce in sus si pe jos, sa le priveasca pe toate partile .Sunt usoare si nu se poate lovi cu ele. Il tin ocupat in patutul lui. Daca voi avea timp voi elabora varianta imbunatatita. As putea lipi niste hartie pe ele pentru a le face si mai rezistente si le-as putea acoperi apoi cu panza colorata.
Ca tot veni vorba de reciclare, tuburile de plastic de la teste sunt bune de pastrat seminte de flori si legume pentru la tara. De asemenea bebe e incantat sa se joace cu ele. Modelul pe care il am eu nu prezinta pericole.
Copilasii sunt foarte incantati de jucariile ad-hoc, improvizate cu obiecte din casa.
Astazi am uitat pentru prima oara sa imi fac injectia de insulina rapida la masa de pranz. Mi-am dat seama cand m-am trezit dupa somnul de dupa amiaza cu bebe atunci cand am vrut sa fac corectia unui 190 si penul era inarmat cu cele 4 u nefacute.
Sunt in cautarea unui soft care sa imi faca grafice pentru diabet , la care sa pot adauga mentiunile legate de glicemii. Am instalat un demo aseara dar nu il gasesc prin calculator.
Incepe o noua saptamana si vreau sa incep sa fiu mai atenta cu glicemiile.In continuare merg foarte bine, de cand ne-am intors in oras. Fac destule hipoglicemii, pretul autocontrolului strict. In curand voi face o glicozilata pentru ca se apropie vremea de a merge la control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu