luni, 7 octombrie 2013

La control

      Astazi, ca e trecut de miezul noptii, merg la control. Ma duc cu o glicata de 7, 5, rodul glicemiilor de la tara care au atins valori nemaivazute, de 400 , chiar si un 498... timp de trei saptamani, cu media 200 pe glucometru. Iar ma duc cu una calda si una rece. Prin contrast, glicemiile de dupa intoarcerea in oras au atins valori bune cum nu au fost niciodata si cam multe hipoglicemii printre .
       Ma duc sa imi iau reteta pe trei luni, una electronica. Apoi sper sa aiba la farmacie ace Pic cu bleu, adica cele mai subtiri, oricum sunt cateva, probabil 8 care trebuie sa imi ajunga ...trei luni (pentru Novorapid  cam 500 de injectii si 90 de injectii de Lantus =cam 600 de intepaturi cu 8 ace...) Traba asta cu acele , ma supara de fiecare data si cred ca are legatura cu ...diabetul de tip 2, care are mai mare pondere . Cineva cred ca a estimat necesarul de ace dupa cel al unui diabetic tip 2 care foloseste o fiola de insulina la 1-3 zile. Un ac pentru o fiola. 
       Nu ma plang ca nu imi da statul ace ci pentru ca nu am dreptul sa le cumpar de undeva...sa imi aleg eventual si grosimea. Ce mai... Nu mai zic nimic, e bine si asa. Si mai visam ieri la un CGM...sau poate la o pompa de insulina...
        Da, e foarte bine, nu e chiar rau! Ma bucur ca primesc insulina, uite, daca nu mi-ar da statul, ce as face? 
        De abia astept statul la coada , de care de fapt nu mai am parte pentru ca fiind cu bebelusul intru imediat. Da, imi place sa stau la coada, mai vad si eu diabetici, mai aud ce zic. 
         Se vor bucura toti ca vad un copilas . Sper sa nu fie nevoie de adeverinte pe care nu le am .
         As vrea sa solicit un control  la fundul de ochi pentru ca nu am mai facut de cand eram insarcinata.
          Si cam atat. O iau din nou apoi de la capat spre o glicata mai buna.
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu